Om meer websitebezoekers te genereren die een interesse hebben in content op jouw website kun je SEO (zoekmachineoptimalisatie) en SEA (zoekmachine adverteren) inzetten.
Wij pakken SEO- en SEA-strategieën en uitwerkingen intern op. Beide zijn bedoeld om jouw organisatie beter zichtbaar te krijgen in zoekmachines, zoals Google en Bing.
Zo pakken we dat aan
We bereiken een hogere SEO-score door te werken volgens vaste stappen. Stap voor stap behalen we het gewenste resultaat! Onze stappen zijn gebaseerd op AAH:
We analyseren je website en bepalen je huidige scores. Op basis van deze analyse bepalen we wat de vervolgstappen zijn.
1
De vervolgstappen uit de analyse gaan we uitvoeren. Dat zijn vaak tekstuele en technische aanpassingen aan je website.
2
Tot slot herhalen we de stappen continu, zodat je score stap voor stap verbeterd. Analyse, aanpassen, herhalen. Continu meten we wat we hebben verbeterd en bekijken we hoe we nog verder kunnen groeien.
3
Zo pakken we dat aan
Het oppakken van SEA advertenties is voor ons bijna een spel: "Aan welke knop kunnen we het beste draaien, zodat het juiste resultaat eruit gerold komt?". Met deze vraag gaan we van start en vervolgens volgen we onderstaande stappen:
We starten met een analyse van de huidige situatie. Dit kan zijn je website, eerder gedraaide ads en/of je social media. Aan de hand van data bepalen we de strategie.
1
Op basis van de strategie werken we de eerste ads uit en deze krijg je voor livegang te zien. Na jouw akkoord gaan de ads live.
2
Zodra de ads live zijn gegaan, kan het monitoren beginnen. We moeten goed blijven controleren wat er gebeurt, wie we bereiken en of deze personen de gewenste conversie opleveren. Zo niet? Dan passen we aan waar nodig, totdat dit wel gebeurd!
3
Oh, en dan nog even dit...
Wil je ook aan de slag met een website? Of heb je meer zaken die je uit wilt besteden? Laat het ons weten, dan maken we een passend maatpakket.
Plan 'n koffiemomentje!