Over onsServicesSuccesverhalenVacaturesNeem contact opJUNNECT voetafdrukken aap of JUNNECT'er
< Terug naar overzicht

Een nieuwe website voor G-SPOT, het natste festival van SPOT Containerbar

G-Spot festival, het vunzigste
festival van roosendaal

85/100

Snelheidsscore website

VERKOOP

geoptimaliseerde website

G-SPOT Festival is een nieuw festival van SPOT Containerbar. G-SPOT gaat tot het gaatje en net iets verder. Verwacht hitsigheid, een gekke randprogrammering en tijgerprintjes in hun paradijsje. Dit is wat je wil, dit is je natste droom in één festivaldag!

Zoals je leest een uniek festival met vele marketingknipogen. Aan ons de taak om mee te denken over een website en deze uiteindelijk ook vorm te geven. Het belangrijkste op de nieuwe website was de sfeer en de conversie optimalisatie. Hier zijn we vol enthousiasme mee aan de slag gegaan!

Dit was de vraag van SPOT

Koen, een van de eigenaren van SPOT en het creatieve mastermind achter vele festivals, vroeg ons na meerdere samenwerkingen voor de eerste keer om een website. Het moest niet ingewikkeld worden. Een duidelijke, sfeervolle en conversiegerichte website was de vraag.

Proces

Toen de vraag eenmaal duidelijk was, zijn we aan de slag gegaan met een design. We konden een structuurbepaling overslaan, omdat we een one-pager hadden bedacht. Op die manier houden we de website gemakkelijk en overzichtelijk.  

Het design moest natuurlijk heel veel toffe elementen van het G-SPOT Festival bevatten en moest daarnaast voldoen aan de basisvoorwaarden van UX en UI design, zodat alles duidelijk en betrouwbaar overkomt.

Nadat we feedback hadden ontvangen op het design, kon de development fase direct starten. Als CMS-systeem hebben we gekozen voor Wordpress in combinatie met Divi. Waarom? Het is zeer gebruiksvriendelijk, er zijn vele mogelijke integraties en het heeft responsieve werking. Daarbovenop komt nog dat de website op die manier altijd gemakkelijk aan te passen is. Dat is vooral voor een jaarlijks festival praktisch.

Uiteindelijk was de one-pager klaar voor publicatie. Na nog een laatste feedbackronde en onze kwaliteitscontrole stond de website LIVE en kon de kaartverkoop starten!

Bekijk de website

Onze echt jungle gidsen bij deze opdracht

Iedere opdracht wordt in ons team verdeeld onder meerdere personen, zodat we intern ook altijd kunnen sparren over ideeën. Dat levert de tofste resultaten op!

Levi

Brouwers

Technical director

Op zoek naar een simpele website met focus op conversies?

Neem contact met ons op, dan plannen we een vrijblijvende meeting in bij ons op kantoor in Roosendaal, bij jou of online!

Afspraak maken