Laat je prikkelen door talentvolle parels!
Op 10 – 11 – 12 september 2021 was de tweede editie van Festival Op de Grens. Festival Op de Grens is een jaarlijks theaterfestival met een zeer diverse programmering. Toegankelijkheid voor makers en bezoekers staat bij dit festival centraal. Zo is er ruimte voor jonge, minder ervaren en/of lokale makers. Daarnaast biedt het festival programma onderdelen voor ieder wat wils, van toneel tot dans en van cabaret tot straattheater.
De eerste editie van Festival Op de Grens vond plaats in 2019 en werd bestempeld als pilot. De editie in 2021 is een stap naar een groots en professioneel theaterfestival, de eerste in West-Brabant. Om te starten aan deze professionaliseringsslag heeft MONKEY. een volledige online marketingstrategie mogen leveren, zodat de festivalorganisatie inzicht kon krijgen in de nog te nemen stappen.
Een aantal maanden voor het festivalweekend mochten we ook starten aan de uitvoering van onze online marketing strategie. We beheerden de volledige sociale media en gingen aan de slag met diverse online campagnes.
Een sterk plan met nog sterkere resultaten. We hebben de online positionering kunnen versterken met twintig advertenties en veertig social media posts. Hiermee bereikten we online meer dan 100.000 unieke personen! Op naar een volgend succesjaar, op naar Festival Op de Grens 2022!